Det praktiske på din foranstående rejse

Kære gæst,

Vi er meget taknemmelige for, at I har valgt at rejse med Caddie Golfrejser. Vi vil med denne side forsøge at inkludere alle de spørgsmål, som vi bliver stillet inden afrejse. Er det noget der mangler på listen hører vi gerne fra dig.





Alt på skrift
Alle aftaler skal jf. rejsebetingelserne være på skrift for at opnå gyldighed. Du anbefales derfor at anvende vores kontaktformular for spørgsmål vedr. din golfrejse. Formularen finder du her. Du er selvfølgelig velkommen til at ringe til os, men vi svarer så vidt muligt på dine spørgsmål pr. mail for undgå misforståelser.

Rejsedokumenter (bookingbekræftelse, voucher og flybilletter mm)
Du modtager de endelige rejsepapirer (voucher / flybilletter) senest 10 dage før den på rejsebeviset påførte ankomstdato. Disse skal medbringes til rejsemålet og fremvises. Husk også at medbringe flybilletter, hotel, golf og billeje voucher, hvis dette er bestilt.

Er der problemer under din rejse?
Har du mod forventning en uheldig oplevelse på din rejse, er der følgende retningslinjer:

1. Så snart problemet opstår på rejsen, bedes I kontakte Caddie Golfrejser, for at få løst problemet. Enten pr. mail kundesupport@caddiegolf.dk eller i NØDSTILFÆLDE ring på tlf. 7015 4848 og tast 1, hvis det er der udenfor vores åbningstid.
2. Når I kommer hjem modtager vi gerne din tilbagemelding, som vil blive behandlet med grundighed og seriøsitet.

Det er yderst vigtigt, at I kontakter os på rejsen, da undladelse af dette vil stille jer dårligere ved en evt. reklamation.

Reklamationen sendes til kundesupport@caddiegolf.dk - HUSK AT oplyse jeres bookingnummer.

Indrejse registrering til USA
Hvis din rejse går til USA, er det meget vigtigt, at du får registreret dig, da du ellers vil blive nægtet adgang til landet.
Du kan læse mere på dette link - Rejsen til USA

Indkvarteringsstedets faciliteter mm.
Bemærk, at indretning og indhold i boligen varierer meget fra land til land. Vær i øvrigt opmærksom på, at standard og generelle forhold ofte er anderledes end i Danmark – dette er en del af charmen og ferieoplevelsen.

Ekstra udgifter - fx. turistskatter
Vær opmærksom på, at de fleste hoteller/resorts tilbyder faciliteter, der koster ekstra at benytte – der kan f.eks. være tale om spa, diverse wellnessbehandlinger, fitness mm. Turistskatter er så vidt muligt inkluderet i prisen på vores rejser, men der er enkelte hoteller, hvor man kun kan betale dem på destinationen. Det koster typisk €1-2 pr. værelse/nat.

Glemte sager
Husk at gå boligen igennem inden afrejse. Det er desværre langt fra alt, der bliver fundet igen. Glemte sager erstattes ikke og hjemsendes løbende, på gæstens egen regning.

Golfvært service
Caddie Golfrejser har på enkelte destinationer lokale agenter, som varetager en guidefunktion. Så hvis der opstår problemer på destinationen, vil I skulle kontakte dem. Kontaktinformationen vil fremgår på de endelige rejsedokumenter. Opstår der tvivlsspørgsmål eller situationer, som ikke kan løses med agenten eller receptionen under dit ophold, er du velkommen til at kontakte Caddie Golfrejser.

Hvad må min bagage veje og hvem skal jeg flyve med?
Du kan finde svar på flyselskabets koder også kaldet flykoder på linket herunder. Hvad din bagage må veje fremgår ofte på din flybillet eller dit rejsebevis fra Caddie Golfrejser. Få mere information her.

Billeje
Der kan være specieller regler omkring billeje for rejsende over 70 år. Læs omkring billeje og regler her på siden.

Lavsæson
Udenfor hotellets højsæson vil du finde hotellerne roligere, hvilket foretrækkes af en del af vore gæster. Det er dog ikke alle faciliteter, der er tilgængelige i lavsæsonen. Besøg hotellerne i maj, juni og september og udforsk omegnen og ikke mindst den skønne natur – vejret er også skønt i disse måneder. Vær opmærksom på, at der kan være restriktioner, som påvirker at spa eller andet er lukket - dette tager vi forbehold for.

Liv og glade dage
Støjgener fra andre gæster, restauranter, barer, underholdning, diskoteker, lokaltrafik og vedligeholdelse af destinationen kan forekomme.

Siesta
I Spanien, Frankrig og Italien er byernes små butikker oftest lukket i siestaen mellem kl. 13.00 – 15.00.

Sprog
På de alle hoteller vil der oftest være engelsk- eller tysktalende personale i receptionen. På oversøiske destinationer, må man regne med, at sproget kan være mere lokalt. Det kan derfor anbefales at medbringe en miniparlør – mange situationer kan dog klares med et smil og en god portion armbevægelser.

Vejafgifter
Betales stort set på alle motorveje i Europa - der findes ofte mindre landeveje uden vejafgift, som dog ofte er lidt længere, men også smukkere. Dette gør sig også gældende i Portugal og Spanien.

Ønsker
Selvom Caddie Golfrejser vil forsøge at imødekomme ønsker om indkvarteringsstedets placering m.m., kan opfyldelsen af sådanne ønsker ikke garanteres, da vi ikke er ansvarlige for den endelige tildeling af boligen. Husk at få indskrevet jeres ønsker på rejsebeviset.